Ustawa Cookie - Wykorzystujemy cookies w celu poprawnego wyświetlenia strony. Wiemy - można bez nich żyć - tylko po co?

Listy startowe Pucharu Grupy Azoty w Tomaszowie Lubelskim

Biegi narciarskie Polska -> Artykuły

2016-01-15

Pierwsze zawody w tym sezonie Puchary Grupy Azoty w biegach narciarskich to biegi stylem klasycznym w Tomaszowie Lubelskim. Prezentujemy listy startowe jutrzejszych biegów.

 

 

 

 

LISTA STARTOWA

 

KaCe

Komentarze - 23

Amator

Opublikowano: 2016-01-15 22:18:02

Nie rozumiem jednego, jest zakaz startów juniora E, to dlaczego na liście są osoby urodzone 2004 i młodsze, dlaczego zostały dopuszczone do startu.Chciano aby te dzieci nie jeździły tyle kilometrów, i tak startują ale jako junior d..Dlaczego delegat techniczny dopuszcza do takich sytuacji...

Zawodnik

Opublikowano: 2016-01-15 22:34:33

zawodniczki młodszych roczników są od gospodarzy. Ciekawsze jest to ze w juniorkach B startują dziewczęta z juniorek C, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to ze nagle zostały postarzone o rok. Nie wiem po co robic takie kombinacje, lepiej byłoby wpisać prawdziwy rocznik. Ciekawe czy w przyszłości nie beda miały z tego tytułu kłopotów.

redakcja

Opublikowano: 2016-01-16 10:38:07

Jest możliwe przesunięcie zawodnika (rok młodszego) kategorię wyżej, ale trzeba to zgłosić przed sezonem w PZN i obowiązuje przez cały sezon A takie kombinacje zazwyczaj robi się po to by łatwiej było uzyskać klasę sportową, ale jeżeli delegat techniczny na takie coś pozwala...

jurek

Opublikowano: 2016-01-15 23:42:08

w pierwszej grupie zgłosiłem swojego zawodnika i było jch sześciu nagle on startuje jako 20 z rocznikien 2006 . czy to jest celowe będą przeszkadzac a dla startujących to przecież jest sprint .czy trenerzy zdają sobie sprawę że taka zmiana kategorii jest określona w regulaminie.a jeśli się robi taki numer to trzeba było zgłośić oficialnie zawodników jak byliśmy na odprawie .bo ja bym zgłosil swego zawodnika w trzeciej grupie dobra noc panie kierowniku zawodow

kibic

Opublikowano: 2016-01-16 00:36:16

M.Kobielusz jest rocznikiem 2000 i powinna starowac w jun.C. jezeli ti byla swiadoma decyzjs to rozumiem ze juz do konca BNI biega w jun.B? Na jakiej podstawie byly tworzone te listy? Losowania? Czy innych ukladow? Poza tym skoro jun.E nie startuja w BNI, to oznacza nic innego - rozumiem, ze Tomaszów chce lokalnie przeprowadzic zawody poza klasyfikacja, ma do tego prawo. Tylko wtedy te roczniki powinny zostac oddzielone od startow zawodnikow w jun.D. Skoro pozostałe kluby respektuja ustalenia, organizator tym bardziej powinien.

kibic 1

Opublikowano: 2016-01-16 15:51:52

Jeżeli niewłaściwie podany rok urodzenia nie jest wynikiem błędu, tylko działaniem celowym, to konsekwencją podania nieprawdziwych danych powinna być dyskwalifikacja zawodnika

waldek

Opublikowano: 2016-01-16 02:48:18

Proszę nie sugerować jakiś zmian w trakcie lub po odprawie. Zawodnicy byli zgłoszeni już 2 dni wcześniej. Regulamin nie zabrania startów młodszych roczników. Zawodników jest 48, a pierwsza 30 punktuje, a więc proszę się nie doszukiwać ,,drugiego dna". Podczas odprawy każdy podawał grupy startujące i wiadomo, że grupa 3 jest najsilniejszą. To Pan chciał zakombinować i zamiast puścić dobrego zawodnika z dobrymi chciał Pan osiągnąć swój sukces poprzez start zawodnika w grupie słabszej /teraz Pan sugeruje, że były jakieś zakulisowe sprawy/. Noc nie będzie dobra i ostatnich było mało dobrych, ale bardziej z powodów organizacji zawodów niż takich wpisów i zarzutów o kombinacje. Nie ustawienia, a trasa i dyspozycja zawodnika zdecyduje o wynikach. pozdrawiam Waldemar kołcun - ,,kierownik" którego dotyczy ostatni wpis.

Anna Medynska

Opublikowano: 2016-01-16 09:57:55

Oczywiście rozumiem oburzenie ze ktos zwraca uwage na takie zachowanie. Tak ma Pan rację Panie Waldku, roczniki mlodsze moga startowac w jun.D. Tylko z wielka skrupulatnoscia bede sprawdzala czy te same nazwiska ktore sa teraz jako jun D. W finale nie wystartuja jako jun. E. Mam nadzieję ze do konca zgodnie z zasadami pucharowymi beda jun.D.

Amator

Opublikowano: 2016-01-16 08:25:17

Pierwotnie zawody miały też odbyć się w Ustawowej.Tam była osobna klasyfikacja dla juniora E. Na liście startowej są roczniki 2004 i młodsi i jak będą punktować to punkty będą się liczyć... Przecież junior D to rocznik 2002-2003 a nie 2002-2006.To nie tylko miejscowi, ale także inne kluby Ustrzyki, Jasło.Powstały Ligii regionalne... Dlaczego nie są respektowane przepisy...Tylko zawsze są oszustwo...

DDD

Opublikowano: 2016-01-16 09:43:49

Obecny regulamin BNI wg mojej wiedzy nie przewiduje konkurencji dla juniora E. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby przy okazji BNI podpiąć konkurencje poza regulaminowe, np. JUNIOR E, ale siłą rzeczy bez liczenia jakichkolwiek punktów dla pozaregulaminowych roczników. Odnośnie tematu rocznik/kategoria juniora - to również reguluje regulamin. Jeśli nie jest przestrzegany, organizator powinien wyciągnąć konsekwencje. W przeciwnym razie impreza moim zdaniem straci na jakości.

kibic

Opublikowano: 2016-01-16 13:33:07

Popieram! Również uważam, że zawodnicy startujący poza konkurencją nie powinni być punktowani!

dbk

Opublikowano: 2016-01-16 09:22:01

Witam, czy ktoś ma wiedzę (może redakcja) na temat pomiaru czasu i wyników online? Dotychczas zajmowała się tym firma DATASPORT i wyniki były udostępniane prawie na bieżąco w internecie. Z informacji (reklamy) w stopce listy startowej wynika że pomiar w pierwszej edycji BNI w TL będzie prowadzony z wykorzystaniem systemu firmy VOLA. Czy śledzenie wyników online BNI to już historia i cofamy się mimo coraz większych możliwości technicznych ( dostępności i szybkości internetu)? Pozdrawiam zainteresowanych.

kotu

Opublikowano: 2016-01-16 10:29:17

Widzę, że wiele się nie zmieniło i nadal wszyscy najbardziej pasjonują się biegami o złotą pieluchę

DDD

Opublikowano: 2016-01-16 10:57:15

..widzę że nic się nie zmieniło i niektórzy "koty" pasjonują się jedynie tym co robią ludzie z pasją

kotu

Opublikowano: 2016-01-16 12:09:41

miałem na myśli raczej tych co na siłę chcą zrobić z dzieciaków w podstawówce profesjonalistów...

Amator

Opublikowano: 2016-01-16 12:02:55

Jeśli junior e będzie punktował w 1 trzydziestce to punktowe dla danego klubu. To w finale w Jakuszycach będzie znów Juniorem E. W lidze regionalnej startuje jako junior e a w biegu ma Igrzyska jako junior d. To w której jest kategorii wiekowej... Dlaczego do tego dopuszcza delegat techniczny skandal..

kotu

Opublikowano: 2016-01-16 12:11:51

No niestety dzieci cierpią za ambicje trenerów i rodziców

kibic

Opublikowano: 2016-01-16 12:23:45

Dlatego jak ktos napisal wyzej, jesli junior e dzis startuje jako junior d, to nie ma prawa startu jako junior e w finale w jakuszycach. Dzieciak zaplaci za wymysly swojego trenera. Mam nadzieje ze podczas odprawy w finale w jakuszycach bedzie to sprawdzane czy przypadkiem dany zawodnik nie startowal wczesniej w kategorii wyzej.

Bafs

Opublikowano: 2016-01-16 12:06:53

Kochani to jest Puchar Polski. A nie zawody podwórkowe..

kibic

Opublikowano: 2016-01-16 13:10:45

Kiedy będą wyniki???

kibic

Opublikowano: 2016-01-16 15:22:02

Jak długo trzeba czekac na wyniki? Nie mozna ich sledzic na biezaco jak w datasport to moze choc organizator by je przekazywal po wynikach poszczególnych grup?

dbk

Opublikowano: 2016-01-16 13:30:25

Przydałyby się wyniki na skipolu skoro od tego sezonu nie są już dostępne online.. Swoją drogą zachęcam redakcję do wyjaśnienia z AK-POL tematu braku udostępniania wyników online. Pozdrawiam zainteresowanych.

Obserwator

Opublikowano: 2016-01-16 14:31:45

Panie jaki Puchar Polski? Skoro w stylu klasycznym dzieci biegają na nartach do łyżwy!.To jest totalne nieporozumienie a gdzie jest delegat techniczny i organizatorzy?!!. Totalna samowolka i oszustwo.Szkoda tych zawodów.

Aby od razu dodać komentarz zarejestruj/zaloguj się na naszym portalu. Ze względu na problemy z botami komentarze niezalogowanych ukazywać się będą najszybciej jak to możliwe, ale dopiero po akceptacji.

* - pola obowiązkowe



Reklama

Prawa autorskie © skipol.pl